torsdag 8 mars 2012

Vad är väl en dag på gymmet?

Denna dag har flytit på i vanlig ordning..
Först blev de att jobba, gick bra å kul var de! =)
Förutom att Monika hotat mig.. *snyft* Hon sade rätt ut:
-Visslar du igen, ska jag köra upp nå i halsen på dig..
Jag är nämligen en sån där vissel majja.. Och tror att det låter mkt vackert när ja gör de.. Sjunger å nynnar gör jag med.. Men försöker bespara andras öron från mina vackra toner ;)
Så jag måste försöka komma ihåg att inte vissla i hennes närhet hädanefter..
Hahahahha!

Efter jobbet hämtade vi gullhönan från dagis, en yrvaken sessa mötte vi där =)
Älskar att hämta henne från dagis, när hon blir så glad över att se en.. KÄRLEK! En obeskrivlig sådan.. =)
Oopps, nu höll ja på att bli sentimental.. CATT! haha, hur stavas de.. Kutt..?
Hmm, BRYT på svenska iaf! :P

Hem, slängde in varorna i kylen, käkade mellis sen bakade jag å Amelia choklad muffins.. Eller aa.. hon slicka på slevarna och jag fick i stort sett göra resten :P
Men gott blev de..

Hann med lite siesta innan det var dags för kvällsmat och sedan CITY GYM! De ni! Man kan lära en gammal hund att sitta..
Men herregud va jag vart slut efter de.. Märks att man inte har tränat på ett tag.. Och denna gång körde jag bara kondition.. Måste kunna gå i morgon på jobbet :P
Efteråt va mina ben som spagetthi.. Närja gick mellan maskinerna, känndes som man fått nå stort i röven.. Hahahahah.. SANT! Känndes så..
Men de måste vart för att ja så tränad som jag är.. Och ljuger gör jag ALDRIG! ;)

Näää bla bla.. Dags å glo tv..Pizza sugen e ja med..
Så måste sova snart, så ja glömmer den tanke :p

Hej Hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar